Libranza para a adquisición dun servizo

Persoas dependentes

Que servizos ofrece?

Ofrece unha achega económica, para a adquisición dun servizo privado cando non sexa posible ser prestado mediante oferta pública da rede de servizos sociais de atención á dependencia.
O servizo ao que se vai vincular a libranza debe prestarse a través de centro ou servizo debidamente acreditado para a atención á dependencia.

Quen o pode solicitar?

Persoas que teñan recoñecido unha situación de dependencia en calquera dos seus graos.

Como se realiza a tramitación?

Para realizar o trámite dende o Departamento municipal de Servizos Sociais do concello de Santiago de Compostela, débese pedir CITA PREVIA co/coa profesional de Traballo Social do PASS que corresponda segundo domicilio de residencia.

O día da cita é aconsellable aportar a seguinte documentación necesaria para a súa tramitación.

Documentación

Se a persoa beneficiaria estivera recibindo o servizo durante a elaboración da proposta do Plan individualizado de atención (PIA) deberá presentar:

  1. Certificado do nº de conta bancaria en que figure a persoa en situación de dependencia e, se é o caso, o/a titor/a ou o/a representante, coma persoa titular.
  2. Contrato asinado por ambas as dúas partes ou certificado do centro que acredite a data de acceso ao servizo e, no caso dos servizos de atención diúrna e de SAF, o número de horas/mes de atención.
  3. Orixinal das facturas emitidas pola entidade prestadora dos servizo, así como do pagamento efectivo destas. 

No caso de non estar recibindo o servizo durante a elaboración do PIA:

  1. Certificado do nº de conta bancaria en que figure a persoa en situación de dependencia e, se é o caso, o seu titor/representante, como titular.
  2. Orzamento emitido pola entidade prestataria do servizo que se vai contratar. Posteriormente á notificación da resolución pola que se aprobe o PIA, o/a interesado/a ou o/a representante deberá acreditar a contratación efectiva dese mesmo servizo no prazo máximo de 30 días naturais desde o día seguinte á notificación da resolución do PIA.

Prazo

En calquera momento.

Onde se pode solicitar?

Servizo Municipal de Urxencias Sociais do Concello de Santiago de Compostela

Servicio 365 días do ano

Horario
Luns a venres de 15:00 a 8:00 h. e as 24 horas dos días non laborables.

Teléfono
112 Emerxencias
981 54 23 23 Policía Local

Que é?

É o Servizo Municipal de Urxencias Sociais de Concello de Santiago. Ofrece unha atención especializada de xeito inmediato ás persoas que, de forma imprevista, se atopen en situación de vulnerabilidade social. Os obxectivos son complementar a atención dos Servizos Sociais Municipais nos horarios nos que estes non están operativos, así como apoiar o labor realizado pola Policía Local, Bombeiros e Protección Civil cando no desenvolvemento das súas función se presenten problemáticas sociais que requiran inmediatez e sistemas especializados de resposta.

  • Activación en caso de urxencias sociais
  • Rutas coa unidades móvil para dar apoio ás persoas sen fogar.
  • Dispositivo especial de atención a persoas sen fogar ante climatoloxía adversa.
Como se activa?

Pode ser activado por:
-Calquera cidadán que observe unha situación de vulnerabilidade ou desprotección nunha persoa.
-A persoa que se sinta en situación de desprotección ou vulnerabilidade social.

    Chamando a:

  • 112 Emerxencias
  • 981 54 23 23 Policía Local