Axudas de Urxencia/Emerxencia Social

Inclusión social

Que servizos ofrece?

Este servizo concrétase na entrega de produtos de primeira necesidade:

  • Alimentos non perecedoiros
  • Alimentos perecedoiros
  • Produtos de hixiene persoal
  • Productos para a hixiene da vivenda,
  • Roupa e enseres para a casa
  • Vestiario persoal
  • Outros …

A adquisición destes enseres sempre será realizada por persoal do Departamento municipal de Servizos Sociais.

Quen o pode solicitar?

Persoas ou familias, de xeito puntual, que se atopen nunha situación de emerxencia ou de urxencia social, cunha situación económica deficitaria.

Considérase situación económica deficitaria aquela que teñan ingresos inferiores ao Salario Mínimo Interprofesional, incrementado nun 10% por cada membro adicional da unidade de convivencia.

Como se realiza a tramitación?

Para efectuar esta tramitación é necesario que concerte cita previa co teléfono de CITA PREVIA de Servizos Sociais.
Acuda ao Punto de Atención de Servizos Sociais que corresponda polo domicilio con cita previa.

Os profesionais valoran individualmente cada situación e apoian na tramitación da axuda e viabilidade do servizo.

Documentación

É aconsellable levar a documentación da que se dispoña, relacionada coa xestión que se queira facer e un documento identificativo (DNI, NIE, Pasaporte …)

Onde se pode solicitar?

Servizo Municipal de Urxencias Sociais do Concello de Santiago de Compostela

Servicio 365 días do ano

Horario
Luns a venres de 15:00 a 8:00 h. e as 24 horas dos días non laborables.

Teléfono
112 Emerxencias
981 54 23 23 Policía Local

Que é?

É o Servizo Municipal de Urxencias Sociais de Concello de Santiago. Ofrece unha atención especializada de xeito inmediato ás persoas que, de forma imprevista, se atopen en situación de vulnerabilidade social. Os obxectivos son complementar a atención dos Servizos Sociais Municipais nos horarios nos que estes non están operativos, así como apoiar o labor realizado pola Policía Local, Bombeiros e Protección Civil cando no desenvolvemento das súas función se presenten problemáticas sociais que requiran inmediatez e sistemas especializados de resposta.

  • Activación en caso de urxencias sociais
  • Rutas coa unidades móvil para dar apoio ás persoas sen fogar.
  • Dispositivo especial de atención a persoas sen fogar ante climatoloxía adversa.
Como se activa?

Pode ser activado por:
-Calquera cidadán que observe unha situación de vulnerabilidade ou desprotección nunha persoa.
-A persoa que se sinta en situación de desprotección ou vulnerabilidade social.

    Chamando a:

  • 112 Emerxencias
  • 981 54 23 23 Policía Local