Servizo de Teleasistencia Domiciliaria

Persoas con discapacidade | Persoas dependentes | Persoas maiores

Dispositivo que permite as persoas usuarias, ante calquera situación de emerxencia e con tan so apertar un botón, comunicarse coa central, atendida por persoal especializado durante as 24 horas e os 365 días do ano, para dar resposta á crisis presentada.

Obxectivo

  • Palía a sensación de ansiedade producida por padecer unha dependencia/limitación funcional e estar só.
  • Proporcionar seguridade, as persoas dependentes/con limitacións funcionais, e contribuír decisivamente a evitar ingresos innecesarios en centros residenciais.

Quen o pode solicitar?

  • Persoas ás que se lles recoñecera una grao de dependencia
  • Persoas que viven o están soas moito tempo e que as limitacións físicas y/o psíquicas lles impidan ou dificulten a solicitude de axuda en caso de urxencia.
  • Persoas con algunha limitación funcional, que provoque que se atopen en situación de vulnerabilidade ou fraxilidade e que requiran a utilización de dispositivos de alarma ou control.
  • Persoas que teñan cubertas as necesidades básicas de vivenda, alimentación, hixiene persoal e de domicilio e dispor dunhas condicións de habitabilidade adecuadas.
  • Dispor de liña telefónica e liña eléctrica no lugar de residencia habitual.

Como se realiza a tramitación?

Para efectuar esta tramitación a través do concello é necesario que concerte cita previa co teléfono de CITA PREVIA de Servizos Sociais.
Acuda ó Punto de Atención de Servizos Sociais (PASS) que corresponda segundo domicilio de residencia con cita previa.
Os profesionais valoran individualmente cada situación e o apoian na tramitación da axudae viabilidade do servizo.

Documentación

  • Fotocopia do DNI ou NIE da persoa solicitante
  • Cando a persoa solicitante sexa menor de idade e non estea en posesión do DNI, copia do libro de familia, na que se inclúa a folla na que apareza o nome do/a beneficiario/a.
  • Certificación do grao de dependencia, só cando non sexa expedida pola Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Se é o caso, acreditación documental da representación que se ten da persoa que formula a solicitude, e copia do documento identificativo (DNI/NIE) da persoa representante, salvo que no escrito de solicitude se autorice a esta Administración para a comprobación da mesma.

Prazo

En calquera momento.

Onde se pode solicitar?

Servizo Municipal de Urxencias Sociais do Concello de Santiago de Compostela

Servicio 365 días do ano

Horario
Luns a venres de 15:00 a 8:00 h. e as 24 horas dos días non laborables.

Teléfono
112 Emerxencias
981 54 23 23 Policía Local

Que é?

É o Servizo Municipal de Urxencias Sociais de Concello de Santiago. Ofrece unha atención especializada de xeito inmediato ás persoas que, de forma imprevista, se atopen en situación de vulnerabilidade social. Os obxectivos son complementar a atención dos Servizos Sociais Municipais nos horarios nos que estes non están operativos, así como apoiar o labor realizado pola Policía Local, Bombeiros e Protección Civil cando no desenvolvemento das súas función se presenten problemáticas sociais que requiran inmediatez e sistemas especializados de resposta.

  • Activación en caso de urxencias sociais
  • Rutas coa unidades móvil para dar apoio ás persoas sen fogar.
  • Dispositivo especial de atención a persoas sen fogar ante climatoloxía adversa.
Como se activa?

Pode ser activado por:
-Calquera cidadán que observe unha situación de vulnerabilidade ou desprotección nunha persoa.
-A persoa que se sinta en situación de desprotección ou vulnerabilidade social.

    Chamando a:

  • 112 Emerxencias
  • 981 54 23 23 Policía Local